The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, February 7, 2010

2 Didi : I lovvvveee Arsenal!!

Rambut mop : Lu pehal??
Didi : Ak suka Sengal!!!!!


Lupakan mengenai JT, fokus kita malam nie adalah match antara Chelsea dan team yang bajet menampilkan ' permainan cantik' sehingga cantik dibelasah oleh Setan gondol minggu lepas, Arsenal atau nama manjanye Sengal..

Hmm dan tambah pelik tapi benar The Destroyer Didi dikatakan suke Arsenal..Biar betul?? Adakah provokasi atau April Fool semata2 walaupun skang nie baru bulan Feb?? Haha korang jangan salah faham, die tak minat pon rivals London nie, die suke diorang sebab pertemuan dengan Arsenal selalunya akan memberikan gol berdozen2 kepada Didi untuk dijaringkan..

Dengan 10 gol dalam 11 game bertemu Meriam Bengkok, dah tentu Didi sekali lagi akan menjadi pemangsa malam nie..Memang ak tak nafikan, dengan defender macam Gelas dan Vermaeleleh, dah tentu hanyalah makan ruji yang lazat untuk striker sehebat Drogba..nak letak Silvestre?? Korang jangan sangke die nie sehebat Stallone, si potato nie memang berat, mungkin berat di kepala, dan dah tentu lebih senang diratah oleh Didi, Gila Kentang!! Letak Campbell lak, pembelian terhebat Sengal Jan nie adalah legend diorang yang tak feymes dan tak layak masuk pon skuad England, dah tentu akan jadi Sup Campbell yang sedap ditelan oleh The King!! Si rambut mop lak hanya sesuai untuk mengelap kasut but Didi yang harge ribu2, bodek je la bagi jangan gol banyak sangat..

Malam nie dah tentu akan ada nama Didi di atas list, haritu Didi baru sergah je Vermaeleleh dah wat own goal, konon2 xnak bagi Didi score hatrik la 2..Untuk keeper Arsenal, siap sedia la kena robek malam nie..Fobia-nski atau Almengelamunia?? Didi tak kisah!!

2 comments:

eddie dewanaga said...

sudah tentu Almunia... kalau Fabianski, panggil Felda United pun boleh menang.

Raiden said...

sama je dua2 bagi aku..
almunia-muke own gol
Fabianski-muke gabra setengah mati