The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, February 27, 2010

0 Bridge Showdown

Pertemuan dengan Bridge di Bridge, JT dah tentu akan menjadi perhatian malam nie..Walaupun banyak probs dan konflik antara dua bekas member nie, ak harap diorang leh kawal emosi dan fokus secara proffesional sebagai footballer di atas padang..

Match nie bukan setakat pasal Terry-Bridge je, kekalahan November lalu masih dingati di Eastland, jadi malam nie dah tentu revenge kepada Mancity amat dinantikan oleh sume Blues Fan..Tambah2 kekalahan ngan Inter tempohari agak memeritkan, so kemenangan amat penting untuk menaikkan semangat para pemain..

Injury list makin lama makin bertambah, dan ak harap malam nie xde lagi yang akan injured memenuhkan hospital di London...Zhirkov dan Cech adalah nama terbaru yang unavailable mengikut jejak Ash, Essien, Deco dan Bosingwa...Kalou pon dengar kate dapat minor injury semasa lawan Inter dan mungkin tak main malam nie..

Team lawan agak goyah prestasi diorang, baru je team 'terkaya' dunia nie out dengan team ciput Stoke City dalam FA Cup, meninggalkan Chelsea dan Tottenham sebagai favourite ke final..Malam nie Adebayor lak xkan men sebab suspended manakala Tevez baru je pulang dar Argentina sebab family probs, so form die mungkin x menentu..

Skuad Chelsea, malam nie ak yakin Carletto akan menggunakan latest formasi die 4-3-3, x banyak beza dari formasi semasa lawan Inter, cuma Hilario akan menjadi taruhan malam nie di gawang Chelsea, agak hilarious tapi ak yakin dia mampu memberikan persembahan hebat seperti menentang Liverpool dulu..Ferreira yang xleh men CL haritu akan kembali ke Left back manakala Malouda mungkin kembali beraksi di atas menggantikan Kalou yang tercedera..

Formasi malam nie :

------------Hilario-----------
Ivanovic-JT-Carvalho-Ferreira
----Lampard-Mikel-Ballack--
-----Anelka-Didi-Malouda---

Di SB, Chelsea xpernah tewas lagi dan kebanyakan team lawan lemas di pukul ombak biru di sini, jadi ak yakin malam nie situasi takkan berubah dan ak mahukan Man City dibelasah habis-habisan nanti!!

Result Prediction : Chelsea (2) - Man City (0)

Match malam nie bermula awal, 8.30 malam, berita baik untuk sesape nak tido awal..Gudlak untuk The Blues..KTBFFH!!


MATCH LIVE ESPN 8.40 MALAM








No comments: