The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, February 16, 2010

0 Kemenangan biasa2 je..

Ciss, senang sangatt..

Didi : "Woit Danny, xyah r celebrate, sesi latihan je ponn.."

Sori lame ak xpost kat cnie..mase ak bz la Chelsea menang plak haha..Yup, kita dah melangkah ke suku akhir FA Cup, tak terkejut, tak jugak ak teruja sangat walaupun corak permainan Chelsea memang bagus, terutamanya di Second Half, effisien dan berkesan seperti biasa..

Menentang Cardiff yang berada di divisyen bawahan, kemenangan dah tentu dah dijangkakan..Oh ya, ak tak teruja?? Walaupun kita menang besar 4-1?? Hmm mgkin kerana ak leh katakan ini hanyalah kemenangan biasa2 untuk Chelsea, terutamanya dengan beraksi di laman sendiri yang memang kebal musim nie, dah tentu meng'ayam'kan Cardiff hanyalah seperti persembahan biasa2 je yang selalu berlaku di SB..

Namun pujian gak harus diberikan sebab kita beraksi tanpa Cech, JT dan Anelka merupakan tonggak utama, jadi sesi latihan yang memberangsangkan bagi aku untuk pemain2 The Blues kelmarin..Sturridge, ak respek..mgkin pencabar utama Anelka kini..nevermind kita bolos satu, kan ak dah cakap hanya sesi latihan..second half baru men betul2..

Tak guna beraksi hebat di home, tapi teruk di away game..ak harap mampu diteruskan prestasi nie menentang Wolves di tempat lawan nanti..kalau dapat menang 4-0 atau 4-1 di sana, baru ak akan tersenyum gembira..

Match Highlight :

No comments: