The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, February 17, 2010

2 Mind Games Start??

Mind games dah bermula..tinggal x sampai seminggu akan bermula clash antara Chelsea dan Inter, dan nampaknye bekas bos The Blues, Jose Mourinho dah memulakan langkah awal..

"Chelsea have suffered in the last two years, and it's no coincidence that their decline happened after I left," Mourinho said, according to The Mirror.

Jose sememangnye suke perang psiko seperti Pak Gasang, berlainan dengan Big Boss kita kini Don Carletto yang lebih maintain cool dan menunjukkan kehebatannya di atas padang..Tak dinafikan special one adalah figure besar di SB dan masih lagi kuat pengaruh di di dalam kem Chelsea dan di kalangan Blues Army sekalian..Tapi betul ke kata2 Mou??

Yup, mungkin Chelsea kurang dari segi title semenjak ketiadaan Jose yang merupakan Trophy Hunter, tap ak nak tanya sampai mana Jose mampu membawa kita di dalam CL?? Tanpa Jose, badi kepada team antik Libefool di Eropah hilang serta merta malah menggunakan Si Tua Grant takde lesen management pon leh mengalahkan konco2 Rafa tanpa belas kasihan, sedangkan masa Mou, Libepul takde la hebat sangat bagi aku, Torress pon xde lagi..dan Jose sememangnya dah diberikan dana sebegitu besar, tapi bukan je trofi, final CL pon tetap jauh dari jangkauan..Tanpa Mou, kita dapat beraksi di Final Eropah, Piala FA sudah di gapai, dan musim nie ak yakin kita mampu merampas kembali trofi EPL..jadi apekah yang dikatakan 'suffered'??

Kisah pemecatan Jose dua tahun dulu memang tragedi dan antara hari terburuk bagi ak sebagai Blues Fan, peh kecewa siot mane nak cari manager pye berkarisma camnie..Tapi badge Chelsea tetap di hati beb, dan Jose hanya sekelumit kisah dari lipatan sejarah The Blues..Chelsea will always be the one, and Carletto akan membuka kisah baru di sini, ak yakin!! Kemenangan ke atas Jose adalah perlu, sekaligus melenyapkan pengaruh luar biasa yang masih membekas di SB, dan merasmikan Don Carletto sebagai saviour yang baru..KTBFFH!!


2 comments:

eddie dewanaga said...

Mourinho memang bijak mengganggu emosi lawan...

Raiden said...

bukan je pihak lawan, fan, media, owner kelab ngan majikan ponn sume die sapu sekali..