The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, February 20, 2010

1 Kunjungan muhibah ke kandang Serigala

Dak2 Big 4 len dah abis bz ngan match Eropah, ehh silap satu lagi masuk Europa hua3..tapi Chelsea belum lagi abes, dan match Wolves nie hanya gangguan untuk persiapan menentang Inter minggu depan..Walaupun match ngan Inter penting, ak harap para pemain tak ilang fokus kerana match dengan Serigala nie league fixture dan amat penting dalam memastikan kita still Top di atas liga..

Kapten JT dah pulang selepas enjoy ber'honey moon' di Dubai jadi ak harap barisan pertahanan akan kembali stabil malam nie..dan Captein Marvel ak harap leh menunjukkan prestasi terbaik dia sebagai Wall of London..Carletto dah memberikan amaran yang mana2 pemain yang leka di atas padang akibat masalah peribadi akan dikeluarkan dari skuad..So, ko paham2 je la JT..

“When I see that a player’’s personal life is affecting their professional life, I will act. When that happens, it’’s a problem for me,’ The Sun quoted Ancelotti, as saying.

Mengenai team lawan, Wolves berada di tangga kelima.....dari bawah..jadi ak leh kata diorang hampir setaraf ngan Cardiff dan kegagalan meng'ayam'kan Serigala dah tentu tak ada dalam kamus pemikiran..

Di Kem The Blues, nampaknye semakin ramai pengunjung Hospital London, adakah hospital di sana amat selesa atau ade cewek2 nurse comel lote di sane?? Kembar Cole, Joe Cole nampaknye x sabar nak meniru aksi kembar die yang injured 3 bulan cuma JC x sanggup amik kecederann lelame sangat "Sakit siot nak injured 3 bulan, ak tackle diri sendiri semalam, 1-2 minggu jadi r" kata JC penuh happy go lucky..Yup camnie la semangat nak dapat kontrak baru, lol..Selain kembar Cole, Deco, Belleti, Essien dan Bosingwa adalah muke2 yang kita takkan lihat dalam masa terdekat nie..

Formasi mungkin 4-4-2 akan digunakan, walaupun keberkesanan die masih diragui di tempat lawan, same gak ngan 4-3-3, masih tak pasti ape langkah penyelesaian terbaik, tapi setakat Wolves ak rase xde masalah..Pemilihan pemain mungkin ada campur aduk dengan CL match dah hampir..Anelka ak jangka akan kembali lepas rehat FA Cup..Formasi malam nie:

------------Cech------------
Ivanovic-JT-Carvalho-Zhirkov
---Mikel-Ballack-Lampard--
----------Malouda-------
--------Anelka Didi ------

Result Prediction : Wolves (0) - Chelsea (2)

Kalo kali nie xmenang match away gak xtau le ak..mungkin ak akan menjadi serigala akibat jangkitan dari player Wolves dan penangan citer Wolfsman..

Wajah ak jika xdapat 3 mata gak malam nie

Match LIVE - Star Sport hari Sabtu pukul 10.55 mlm




1 comment:

KampungChelsea said...

lampard tak main raiden malam ni,die kena virus....