The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Friday, February 5, 2010

2 Kita Bebas!!


Carletto : Mastermind yang menggerunkan

Carletto nie memang genius, terlebih konfiden atau kasyaff?? Patut le die nampak rilek je Bulan Januari tanpa membuat apa2 pembelian seolah2 dah tau transfer ban akan ditarik balik dan pembelian baru hanya akan dibuat untuk summer nanti..Haha memang benar, Transfer ban yang dikenakan terhadap kita dah ditarik sepenuhnya semalam secara official oleh CAS!! Kita Bebas!!

Ditengah2 kekecohan kes JT, nampaknya ad berita yang menggembirakan tetiba muncul untuk menyemarakkan semangat Fan Chelsea dan Player The Blues..Kedatangan berita nie memang tepat di saat kita ingin bertemu Meriam Ahad nanti..

CAS Statement :
"The two clubs and the player have recognised that the contract between the player and RC Lens was not valid. Accordingly, the player could not have terminated it prematurely and without just cause and Chelsea cannot therefore be liable for inducing a breach of contract."

It continued: "The sanctions imposed upon Chelsea and the player by the FIFA Dispute Resolution Chamber had to be lifted."
Berdasarkan dari official Chelsea, CAS mengatakan kontrak antara Kakuta dan kelab lamanya Lens adalah 'not valid' atau tak sah bermaksud Chelsea tidak bersalah atas tuduhan mempengaruhi Kakuta untuk memutuskan kontrak dengan kelab lamanya..Cuma Chelsea perlu bayar je pampasan yang ak pon taktau jumlahnye untuk menampung kos latihan Kakuta di Perancis sebelum nie..Hmm kelab France nie nak duit je sebenarnye..

Chelsea bebas, aku bebas!!!!!!

Berita nie dah tentu amat best untuk pemain muda Kakuta sebab die dah bebas dari digantung permainan selama 4 bulan..Walaupun die nampak senyap balik, ak harap die dapat kembali fokus untuk meningkatkan prestasi dan menjadi antara produk akademi Chelsea yang terbaik!!

Satu lagi berita baik dah tentu la sebab kita dah boleh berbelanja akhir musim nie..Carletto yang seolah2 dah merancang semua nie dikatakan dah target untuk mendapatkan Pato..Papepon ak pasti akan ad muka baru untuk musim depan..haha tak sabar ak tunggu..Jika Pato tak datang, mungkinkah mamat kat bawah nie akan menjadi anggota famili The Blues?? Tengok macam xsabar je haha..Mane Chelsea haters?? The Blues Forever!!


2 comments:

eddie dewanaga said...

gua cukup teruja sampai meremang bulu roma...

chelsea for life!!!

Raiden said...

Haha the truth is out there

terdiam sume Chelsea haters

Gelombang biru akan lebih hebat season depan!!