The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, February 11, 2010

3 Badi bermula??

"Cek dah habaq, Chelsea dah kena buatan orang"


Dah sah, instinct ak mmg mengena r..adakah Chelsea dah terkena ubat guna2 dari fan2 Sengal?? November dulu, lepas menang ngan Sengal kita tewas ngan ManC dan seri xingat sampai hilang seri kat muka ak tgok performance Chelsea masa 2..adakah benda sama akan bermula kembali?? harap2 kali nie sumpahan dak2 Sengal nie xlame..Mungkin kita perlukan Harun Din wat pendinding..

Ak xtgok match nie so maafkan ak jika ad pape kesalahan..ak hanya berbicara menggunakan fakta2 dari internet dan highlight yang ak usha je la..

Lawan Evertonggas semalam, sebijik macam lawan ManC..permulaan yang hebat, penutup macam syial..kita dapat leading mula2 dari Malouda sebalum Saha menjaringkan dua gol untuk merampas 3 mata dari the Blues yang berbaju putih semalam..itupun cech save penalti kalo x memang bungkus awal2..

Match Away memang musuh kita kini, dan ak xtau ape lagi yang tak kena..formation dah mantap, player dah terlebih dari cukup, fitness pon dah bagus..cume masalah mentaliti kat tempat lawan memang antara punca utama..Di Goodison Park, kita jadi kaku, kejang dan tak bernafsu nak menjaringkan gol..Possesion dah bagus, finishing kurang..nak jadi cam kanak2 meriam ke ape?? Carletto, plizz wat kem motivasi pasnie untuk player The Blues!! Mungkin perlu diajak Dr. Harun dan Dr. Fazilah Kamsah bersama secara pakej..

Cuma yang masih melegakan kita still top league dengan beza dah mengecil ke 1 mata coz Setan seri 1-1 je ngan Villain dan Sengal, seperti yang ak kate sebelum nie, jangan dipandang ringan kerana diorang dah mencucuk rapat kembali dengan 6 mata di belakang..

Sabtu nie rehat kejap dari league fixture lawan Cardiff jap untuk FA Cup, sebelum sambung fokus match EPL. sekali lagi away vs Wolves, kamon la, kalo ngan Wolves pon drop point taktau le aku..dan match pastu Man city menanti untuk diratah secara kejam ala2 revenge di Bridge..Tevez, lu jaga2!!

Match Highlight (amaran jangan tonton bagi sesape yang ad amarah melampau) :


3 comments:

eddie dewanaga said...

Away games yg kelam kabut, tonggang langgang.

meor-name-depan-ku said...

SEMANGAT BIRU GUA TAK PERNAH LUNTUR!!!!!


http://meornamedepanku.blogspot.com/

Unknown said...

JT patut g dubai la.. lepaskan hajat... peh tu balik main baik2...