The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Wednesday, September 22, 2010

0 Membirukan Istana Baru pulak

Setakat Darling Cup, aku rasa Carlo tak perlu memenaingkan kepala untuk meletakkan barisan terkuat Chelsea kerana ini adalah piala kelas bawahan yang setaraf dengan bekas juaranya musim lepas Manure United..Dengan MAncee menanti di Eastland hujung minggu nie aku tak nampak ada sebab mengapa Carlo perlu merisikokan barisan pemain utama yang mungkin injured..

Barisan pemain skuad kedua kita agak bagus jadi aku menjangkakan Carlo akan bereksperimentasi dengan pemain yang jarang diturunkan..Seperti satu peluang sekali seumur hidup, aku berharap pemain muda seperti Kakuta, Sturridge, McEachran akan memanfaatkan peluang yang bakal diberi sekaligus memikat Carlo untuk sebarang peluang bermain di skuad utama..

Aku malas ulas panjang, aku berharap barisan skuad ini akan diturunkan :

Hilario
Ferreira-Bruma-Ivanovic-Zhirkov
Ramires-Mikel-Benayoun
Sturridge-Anelka-Kakuta

MAtch LIVE Khamis 23 Sept 2.30 pg

KTBFFH!!


No comments: