The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, February 18, 2010

3 Ronaldinho Russia

Ak yakin ramai dah tau Ashley Cole adalah mangsa terbaru kecederaan, terbaru Ash disahkan sakit lutut dan akan direhatkan selama 3 bulan, memberi ruang untuk Bridge berduet bersama JT di atas padang untuk England dalam World Cup nanti..

Tapi ak xheran, sebab semenjak 2-3 season nie, Chelsea dah selalu kena injuryphobia nie, tapi The Blues bukanlah team antik dan historical cam Libepul yang xde sorang player pon dah merungut mcam satu skuad xmen..Setiap injury yang diterima, dah tentu ad backup yang cukup bagus dalam kem The Blues, dan backup nie bukan setakat back the original player, tetapi terus meningkat menjadi pencabar utama..

Okey ak listkan beberapa pemain :

Kehilangan Drogba - Kebangkitan Sturridge

Ak pasti kelibat Didi xdirindui sangat di Bulan Januari, mengapa?? Nie kerana kita ada seorang lagi senjata rahsia yang disimpan iaitu Young Blues, Daniel Sturridge..dengan tag 3.5 m, bukanlah satu bebanan untuk pemain mude nie memecah first team, dan ketiadaan Didi akibat CAS, mempercepatkan proses kematangan Danny..4 gol dah disumbat kini, mungkin lebih akan mampu dilihat jika lebih banyak peluang diberi oleh Carletto..pencabar utama Anelka dan mungkin akan menjadi alasan untuk Carletto tak nak beli striker baru season depan..

Kehilangan Bosingwa - Kebangkitan Ivanovic

Great Wall of Serbia, berganding dengan Vidic, ak leh kata Serbia memang mempunyai defender yang paling kental..Ivanovic, nama yang dulunye tak feymes hasil pembelian Grant, skang nie dah meletup2 dengan persembahan kental di posisi right back Chelsea..Punca?? Kehadiran Bosingwa dulu memang memukau peminat Chelsea dengan dribbling dan cross2 menarik dari bahagaian kanan..tapi tak sempat nak layan aksi bintang baru, Bosingwa injured dan Ivanovic menjadi pengganti..dimulakan dengan 2 tandukan blockbuster menewaskan Fool di Anfield season lepas..dan sejak tu terus menempah nama sebagai permanent starter di dalam skuad..hebat di udara, marking man yang kental, dan cross yang ak leh katakan dah hebat dan merbahaya (tgok masa lawan Fulham).. Menarik perhatian Sial Madrid, ak yakin Ivanovic akan terus stay..Who need Sergio Ramos??

Kehilangan Ashley - Kebangkitan Ronaldinho Rusia??

ehh silap bukan mamat nie

Haa ni baru betol...

Bagi peminat Chelsea, mungkin kita masih kurang menyaksikan aksi2 hebat dari Zhirkov, pembelian utama summer lepas..Mengapa dia digelar Ronaldinho Russia?? untuk fan CSKA Moscow dan sesape usha Euro lepas, korang dapoat tgok mengapa die dapat tagline nie, dan Zhirkov yang sebenar masih lagi senyap di SB seperti gergasi yang sedang tidur..Harap kehilangan Ash mampu dijadikan peluang untuk Yuri menonjolkan bakat sebenar die..pe guna simpan2?? dan ak harap Ash xkan menyesal injured lama-mungkin posisi die dah established untuk Zhirkov ketika itu..


3 comments:

KampungChelsea said...

zhirkov bleh amik tugas dengan baik,tapi aku still xbleh nak tengok kehilangan ashley cole di bek kanan kiri chelsea,doi

eddie dewanaga said...

Zhirkov adalah hadiah Guus Hiddink buat CFC, gunakan sebaik2nya...

Unknown said...

aku yakin zhirkov bleh ganti AC... skill dia... pergh...