The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, May 31, 2011

0 Tahniah Young Blues!!

Fantastic Duo!!

Swansea City berjaya mengalahkan Reading 4-2 dalam Play-off Championship sekaligus mendapat slot terakhir ke EPL musim depan..

Guess who is the hero?? Bekas youngsters Chelsea, Scott Sinclair menjaringkan hatrik manakala seornag lagi pemain akademi The Blues, Fabio Borini menjadi watak utama kebangkitan Swansea apabila dijatuhkan sebanyak dua kali dalam kotak penalti..Walaupun masa depan korang bukan bersama Chelsea lagi, kitorang berharap agar korang terus berjaya di masa akan datang..Gandingan Scott-Fabio telah mencipta 25 gol musim ini buat Swansea dan bakal menggegar EPL musim depan!!

Brendon Rogers - takde kena mengena dengan Kenny Rogers

Tapi apa yang lebih penting adalah karakter utama di belakang tabir, Brendan Rogers yang merupakan bekas coach akademi Chelsea..Pernah bekerjasama dibawah tunjuk ajar Mou sekitar 2004-2006, Rogers merantau menjadi manager Watford dan Reading sebelum hadir ke Swansea..Mengambil kembali kedua anak didiknya dari Bridge adalah keputusan yang tepat dan gandingan duo ini adalah driving force buat The Jacks mara ke Premiership buat kali pertama dalam masa 28 tahun!!

Tahniah kepada Rogers, Sinclair dan Borini - dan nampaknya musim depan kita akan berjumpa di EPL. You'll always welcome at the Bridge!!


No comments: