The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, May 15, 2011

0 Preview : Second Spot!!

Setan Merah dah menang liga secara official, so apa lagi yang tinggal?? Aku harap kita dapat seal 3 mata malam ni menentang Newcastle di Bridge dan konfemkan second spot secepat mungkin..Walaupun gagal kekalkan title, melompat dari tangga kelima ke tangga kedua bagi aku dah boleh dikatakan pencapaian yang bagus melihat kepada prestasi teruk kita di awal musim..Dapatkan Second Spot, bermain marvellous untuk 2 game terakhir adalah harapan terakhir semua fan untuk penutup musim 2010/11..

Baki dua match nie akan dapat melihat apakah pemikiran Carlo untuk persediaan musim depan..Selepas takde preessue untuk mengejar trophy, aku harap ada perubahan pada starting 11 malam nie..Bench kan underperforming player dan rehatkan oldies adalah antara yang aku harap Carlo akan buat..Torres, Luiz dan Ramires adalah 3 tonggak utama kita musim hadapan dan aku nak tengok diorang bermain full 90 malam nanti..Newcastle dah takde ape untuk dikejar seperti Chelsea jadi bagi aku ia takkan memberi masalah untuk kita menang di Bridge..

Malang sekali malam nie pemain youngsters kita akan bermain final match reserves league untuk menentukan siapa juara jadi agak kempunan untuk kita melihat Bertrand, Josh diberikan masa bermain menentang Newcastle..Aku harap lawan Everton bagi match terakhir liga nanti kita dapat tengok aksi diorang..Duo ini berserta PvA, Sturridge, Kakuta adalah youngsters berbakat yang kita ada dan aku harap kita boleh mula menggunakan diorang dalam first team bermula sekarang dan Pre-Season..

Skuad malam ini :

Cech
Iva-Luiz-JT-Ash
Mikel-Lamps
Ram-Benayoun-Yuri
Torres

Result : Chelsea (3) - Newcastle (0)

Tinggal dua game lagi weh, dua game lagi untuk kita melihat Chelsea bermain musim nie..Walaupun ada yang kecewa takde trophy tapi bagi aku kepuasan sebenar hanyalah bila tengok The Blues bermain, kalah dan menang hanyalah rencah tambahan untuk penyedap suasana..Selepas tamat musim, kita perlu menunggu hampir 2 bulan baru boleh usha kembali pemain kita menyarung jersi biru kembali..Hah, kompem bosan malam-malam untuk sesape yang suka jadi kelawar tengok bola macam aku sebelum nie..Hanya tinggal 180 minit, juz enjoy the last two show!! KTBFFH!!


p/s : orang kate Chelsea pakai baju baru malam nie, betul ke??

No comments: