The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Thursday, January 20, 2011

0 Pienaar?? Pedulik hapa aku!!

Chelsea melepas Pienaar?? Spurs berjaya mengalahkan The Blues?? Hak tuihh, toksah nak merepek, setakat mamat Afrika adik beradik Asssou Ekotto nie aku tak heran la..Dan jika dia nak pergi ke Spurs pon lantak pi lah, sebab dia hanya mediocre player, takde impak yang boleh dia bagi kat skuad kita yang memerlukan pemain yang lebih berkaliber..Mungkin bagi harga 3m, Pienaar boleh dianggap tidak mahal dan berbaloi untuk dibeli, tetapi aku tak pasti samada ia akan memberikan banyak perbezaan selain menambah jumlah pemain yang di-benchwarmingkan..Walaupun beraksi agak hambar kebelakangan nie, adakah Pienaar mampu melepasi Malouda, Kalou, mahupun Anelka untuk aksi kesebalasan utama??Jangan lupa, Cheslea masih ada Benayoun dan Zhirkov yang sedia berebut tempat sekembali dari injury nanti.. Jika kita beli pon, dah tentu dia hanya jadi impak sub atau kemungkinan tak diturunkan langsung..Pienaar yang mahukan first team action dah jelas akan memilih kelab ayam macam Spurs, janji dapat main skuad utama..

Satu lagi hal, jika Carlo pon tak peduli, aku memang tak boleh cakap apa lagi..Beli player yang manager tak mahu, apa gunanya?? Nanti jadi macam Sheva, dibiarkan berkarat kemudian dijual dengan harga lagi murah..Aku kesian gak kat Pienaar, nampak macam Chelsea sungguh2 nak beli, tapi bila jumpa Carlo dia boleh buat tak layan je!! Hahaha, good act Carlo, protes dalam senyap, we dun need him anyway..

Al-Kisah bagaimana Pienaar ke Spurs

Pada pagi yang hening..

Roman, aku nak player baru Januari nie, boleh??

Banyak bunyi la ko nie, nah, amik nie, bersyukur dengan apa yang ada..

Pling!! (ye boss, panggil saya??)

What??

Saya Pienaar boss, bakal pemain terbaru summer nie!!

(Bullshit Roman!! Aku mintak player worldclass, die bagi aku malaun nie..Jangan harap aku akan terima budak nie..Tau la apa aku nak buat..)

Boss, majikan gua dah terima bid tue, betul ke nak beli nie??

Beli apa?? Mana ada, mana ada..

Aik?? Roman kata Chelsea nak beli gua, siap bid 3m lagi sebab gua macho dan mempunyai rambut yang bergaya..Die suruh gua jumpa manager tadi..

Weh, cermin muka sikit..Takde keje la aku nak beli ko, aku dah ada player lagi stylo la dari ko..Tengok nie!! (sambil menunjukkan gambar)





Malouda - Pemain terkacak Perancis dengan gaya rambut spagetti






Boss, biar betoi, gua dah malu nie, satu kampung dah gua bagitau nak masuk Chelsea..Camnie gua merajuk la, masuk Spurs..

Nak touching touching plak, pegi jela..PEDULIK HAPA AKU!!

(Pienaar menangis teresak-esak, lalu berlari keluar..Keesokannya, dia menulis di laman Twitter mengenai kemasukannya ke Spurs)

Haha, puas hati aku..Roman, jangan harap kau boleh memperbodohkan aku!!

Petang tersebut..

Paul : Carlo, Roman tanya macamane Pienaar boleh pergi Spurs lak? Apa ko cakap kat dia??
Carlo : Eh, aku tak cakap pape pon, dia je yang beria sangat nak join team cap Ayam tu..Takkan aku nak paksa kot..Lalala...






Ini bukan Pienaar


No comments: