The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Sunday, December 5, 2010

2 Mini Post Match : Gersang Lagi..


Bertubi - tubi malang menimpa kelab kesayangan kita Chelsea ketika nie, sampai aku pon taktau la nak marah ataupun tak..Result seri malam tadi 1-1 menentang Everbontot sememangnya membuatkan luka berdarah kita bertambah parah, separah yang boleh dan kita kini gersang kemenangan buat kali keempat berturut-turut di EPL..

Kalau main cantik, result teruk aku tetap boleh terima..Tapi macamana bila main macam taik, result pulak haram?? Bagi sesiapa yang menonton, dah tentu korang setuju boleh dikatakan kita layak kalah je semalam..Jika bukan kerana gol penalti Anelka, dah tentu kita takde mata hatta 1 mata pon..Everbontot memang konker game walaupun kita bermain di laman sendiri dan aku tengok kita main sebijik macam Madrid masa lawan Barca - Hancur, Berterabur!!

Dengan hanya satu mata malam nie, bermaksud kita dah menjunam ke tangga ketiga kerana Sengal menang dengan Fulham 2-1..Hmm celake tak pernah pulak aku bayangkan kita akan di bawah team kanak - kanak nie tapi aku harap kita takkan terlalu lama di posisi nie..Esok aku akan buat laporan lebih terperinci, Full Post Match, hmm memang sakit hati sekarang nie, terutamanya bila terbayang gol Beckford last minute..Tapi memang camnie la kalau bagi sesape yang Fanatik, Die Hard Fan..Jika Chelsea menang dah tentu akan terasa hepi menggila berhari - hari..Kalau kalah pulak rasanya macam makan ubat beb, pahit dan kelat!! Kalah ke, menang ke, seri ke, aku tetap sokong Chelsea dan bagi sesape yang mengaku Fan The Blues, nie lah masanya untuk menguji kesetiaan korang!! Over Land and Sea, We are Chelsea FC!!


2 comments:

Wahida Jumaat said...

yeah masih setia....
walaupun menerusi live scored pun dah tahu chelsea game smlm hambar....

Raiden said...

Memang hambar giler, rase macam nak bunuh diri je sape yang usha game nie..


Kita perlukan perubahan drastik!!