The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Monday, November 23, 2009

0 Lampard jumpe Dr. Horse

Frank Lampard yang kini mengalami kecederaan di paha kiri telah terbang ke Serbia kelmarin untuk berjumpa dengan Doktor ajaib Marijana Kovacevic aka Dr. Horse yang terkenal dengan rawatan pemindahan placenta kuda kepada pemain2 Premier League sebelum nie..

Doktor nie memang ajaib sebab teknik rawatan die leh memulihkan kecederaan pemain lebih awal dari jangkaan..antara player yang gune rawatan nie adalah player libepul Riera dan Benayoun, diorang nie dijangka akan terlepas perlawanan dalam 2 minggu tapi hasil rawatan Dr. Horse, diorang sembuh lebih awal dan mampu beraksi lawan Man City haritu..Benitez skang pun dah hantar Johnson dan Aurelio untuk rawatan yang same..Haha x tau la leh caye ke x jangan rawatan guna jin dah le..

Rawatan moden ke, tradisional ke, ak xkisah yang penting harap2 Lampard cepat sembuh sebab kita memerlukan khidmat die terutamanya lam perlawanan besar2 pasnie..Lampard dijangka absent sekurang2 nya 3 minggu dan die akan terlepas match menentang Porto dan Arsenal hujung minggu nie..Harap2 die sempat sembuh sebelum menentang Mancity bulan 12 nanti..GET WELL SOON FRANK!!

No comments: