The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, August 27, 2011

0 Preview : Sokongan peminat 100%!!

"Lain kali sorak macam aku nie haa, baru semangat!!"

Selepas kecewa dengan beberapa sorakan boo dari penyokong di Bridge minggu lepas menentang West Brom, AVB meluahkan sedikit amarah kepada peminat dengan berharap sokongan fan The Blues perlu 100% di belakang pemain..

‘What I would say is empathy can be decisive because you have to put your opponents under pressure. You put opponents under pressure by raising your voices and supporting your team.

‘There are a couple of stadiums in the league where there are good examples of pressing the opponent by the crowd behaviour.

Match kedua di Bridge malam ini menentang kelab burung hijau kuning Norwich City, sudah tentu adalah diharapkan keadaan akan berubah dan seperti dikatakan AVB, sokongan padu dari fellow The Blues Army adalah amat penting..Stand up with the team!!

Okeh, berbalik kepada preview match, pembelian sensasi Juan Mata dilaporkan fit untuk bermain..Namun samada dia akan bermain match kompetitif pertamanya masih belum dipastikan oleh AVB selepas Mata hanya menjalani dua sesi latihan di Cobham sejurus berpindah ke London..Selain itu Luiz disahkan tidak akan beraksi selepas masih belum pulih sepenuhnya dari kecederaan bersama Skuad Brazil bulan lepas..Ini bermakna Iva atau Alex bakal mengisi posisi CB di samping JT..

Skuad malam ini :

Hilarious
Boss-JT-Iva-Ash
Ramires-Mikel-Lampard
Anelka-Torres-Malouda

Ramalan keputusan : Chelsea (2) - Norwich (0)

Match Sabtu pukul 10.00 malam Astro


p/s : Harap boleh tengok kelibat Lukaku dan Mata pada second half!! KTBFFH!!


No comments: