The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Monday, July 5, 2010

0 Ash mahu ke Spain??

Selepas Stoch, Cole dan Ballack, adakah kita bersedia dengan satu lagi pemergian player?? Berita terbaru Ashley Cole dikatakan mahu membina hidup baru dengan berpindah ke Sepanyol, dan seperti biasa, Real Madrid menjadi target utama. Ash boleh dikatakan agak tertekan dengan layanan media di England dan perpisahan dengan bekas bini, Cheryl menambah misery Ash di London..

Sergio Ramos dan Jose antara yang dah bersuara secara terbuka tentang kemungkinan mendapatkan Ash :


"Ashley Cole is a terrific player. For me, he is by far the best left-back in the world and, along with [Didier] Drogba, Chelsea's best player. I am sure Chelsea will do all they can to keep him but he had a difficult year in England. A change might be what he is looking for."




“I want three or four defensive players, because we will get better in attack,” Mourinho explained. Normally (my teams) play with four at the back, but with full-backs in the style of Ashley Cole and Maicon, we’re prepared to play with three as well."



Namun sekiranya benar Ash pergi, aku mungkin takkan berdendam kerana dia chow atas sebab peribadi, bukannya atas dasar mengejar gaji tinggi seperti ketika di Sengal..Lagipun kita masih mempunyai Zhirkov, dan Aanholt yang kian meningkat..Ash dah berumur 28, walaupun merupakan antara pemain terbaik kita musim lepas, kisah gosip dia luar padang telah mencalarkan reputasi Chelsea. Roman dilihat agak panas dengan beberapa BAD BOY dalam skuad, yang jelas seseorang perlu menjadi korban. Dengan Terry mempunyai lilitan lapten, Ash mungkin adalah mangsanya..Mungkin ini waktu terbaik untuk menjual Ash dan membersihkan nama The Blues..Sekiranya dapat menjual dengan reasonable price, aku akan dengan sukahati gembira Ash dijual..Harap BOD Chelsea lebih pandai menggunakan akal untuk mengaut sehabis transfer fee dari Real Madrid yang sememangnya terkenal dengan sikap pemurah menabur wang merata-rata..Dengan tag label 'World Best Left Back', aku yakin tak sukar untuk mendapatkan tawaran harga yang tinggi dari Les Merengues, £30m MINIMUM!! No Money, No Talk!!



No comments: