The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, July 20, 2010

2 Katakan TAK NAK!!



Bila Don dah bersuara, aku rasa semua senyap, takleh nak menafikan lagi..Lantak la korang media nak buat rumours macam2 ke hape, semuanya ditidakkan secara rasmi!!

Komen Don Ancelotti mengenai dua player, sekor nak kuar, sekor nak masuk :

ASHLEY COLE

"I didn't speak with him, I don't need to speak with him and he doesn't need to speak to me," said Ancelotti on speculation linking Cole with Real.

"He is a player of Chelsea, did a fantastic season for us and will be an important player for us next season. One hundred per cent."

TORRES

"I don't think we need other strikers - nothing has changed because in the next days come back Drogba, Anelka and Kalou and we have Sturridge."

"We don't need more strikers, we are able to win,” Ancelotti told The Sun.

"We are able to defend the title. We have to defend this title. We want to do our best in all the competitions."


Kalo Don dah bersuara, memang sukar la aku nak bangkang, tapi situasi yang sama gak bila Joey punyer rumours tengah hangat..Mungkin Don boleh menyebut '100% stay' beribu kali tapi kalau BOD nak jual Ash gak, seperti situasi Joey, aku rasa Ancelotti tak boleh wat pape..Roman masih lag panas sebab gosip Ash musim lepas, jadi aku tetap rasa dia akan dijual tak lama lagi..

Mengenai striker, aku agak setuju ngan Don, sebab mengenangkan list striker yang kita ada, memang agak sukar untuk mencari sebab; kenapa perlu striker baru?? Tambah2 lak jika nak beli Toress, dengan harga 50m, tak ke nonsense namanya?? Berbanding bahagian striker, aku lagi suka kalau Chelsea menambah baik posisi midfield kita yang agak kurengg selepas buang 3 midfield summer lepas..Ballack, Deco dan Belletti dah chow, sape nak ganti?? Mungkin kita masih ada Lamps, Essien dan Mikel tapi kalo injured, backup?? Hanya Matic je tinggal, dan dia masih muda..Aku bajet dapat sorang mf baru yang established pon dah cukup bagus, berbanding striker kita yang dah berlambak2..Benayoun memang ada, tapi tak cukup umphh, aku harap Schweni atau Milner dapat join kita..Tapi kalau tak dapat, takpe la sebab skuad sekarang pon dah cukup padu, bagi aku dah boleh simpan Premiership untuk kali kedua berturut2..Persoalannya, cukup gempak tak untuk CL??


2 comments:

r.k said...

ghua ingat nak kene beli winger satu , mf 2 . yang lain da perfect siap backup .

hope Carlo see the missing puzzle .

Raiden said...

YUP, tapi aku tak rase Roman sanggup kuar duit beli 2-3 pemain lagi, lepas dia dah labur duit banyak kat akademi..Dapat sorang lagi pemain baru pas Benayoun pon aku dah bersyukur la..