The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Tuesday, July 6, 2010

0 Ready, Set, Go!!

WC, WC gak, tapi EPL jangan dilupakan..Dengan Piala Dunia hampir tamat, sedar tak sedar tinggal sebulan lebih sahaja lagi sebelum Musim 2010/11 bermula..

Apakah cerita di kem The Blues?? Di sebalik kempen di WC 2010 yang agak mengecewakan untuk barisan pemain Chelsea, fan patut beryukur kerana tiada sebarang further injury dialami oleh barisan skuad ke Afrika..Semalam beberapa pemain Chelsea telah kembali memanaskan badan dengan hadir ke pusat latihan di Cobham..Antara yang hadir adalah pemain yang tak beraksi bersama skuad negara masing2 seperti Cech, Mikel, Essien, dan juga pemain baru, Benayoun!!

Turut kelihatan adalah barisan pemain yang pulang dari pinjaman musim lepas dan juga youngsters Michael Mancienne, Jack Cork, Ryan Bertrand, Scott Sinclair and Franco Di Santo..Barisan yang beraksi dalam WC masih lagi diberikan cuti rehat dan berkemungkinan akan turut serta dalam masa seminggu lagi..Apa yang menarik perhatian aku adalah Essien, usha nampak macam dah kembali sihat, siap mampu jog dengan teammate lagi..Harap dia stay fit seoanjang musim baru nie..Segalanya nampak tenang dan bersemangat, sememangnya suasana permulaan musim yang bagus bagi Double Champion!! Ready, Set, Go!!

Lagi galleri gambar di Cobham Training Center :



No comments: