The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, June 4, 2011

0 Burger Panas dari German

Daripada bermain bola kepada menjual burger

Selepas dengan pantasnya mengambil Michael Mancienne secara permanent 4 tahun kontrak dua hari lepas, Arnesen dan gerai burger terkemuka Germany, Hamburger SV semakin rakus merampas youngsters Chelsea..Jacopo Sala adalah mangsa kedua apabila Under 19 Italian ini secara rasminya telah bersetuju dengan syarat-syarat untuk perpindahan ke Germany..Merupakan midfielder berbakat dan menjadi key figure dalam kejayaan FA Youth Cup musim lepas nampaknya tak mencukupi untuk mengekalkannya lebih lama di Bridge..Farewell Sala, juga Mancienne..

4 lagi masih menjadi buruan

Siapa Lagi?? Dua pemain sudah dirampas oleh Arnesean namun sudah tentu ia belum berakhir..Bruma, Van Aanholt, Kakuta dan Josh masih di dalam radar Hamburger dan selagi Chelsea tiada manager dan menunjukkan tanda-tanda untuk menguruskan youngsters kita dengan cermat, Arnesen akan terus mencucuk jarum dan mengambil kesempatan ke atas segala peluang..

Sudah cukuplah kita hilang berbelas-belas pemain muda yang sebelum ini kerap diberikan harapan untuk menembusi first team tapi kesudahannya habuk pon tarak..Kali nie aku harap kita boleh kekalkan sekurang-kurangnya 4 pemain ini, berserta Rajkovic, Bertrand dan sebilangan lagi youngsters berbakat yang masih tinggal..Jangan biarkan Arnesen bermaharajalela dan berikan keyakinan kepada Young Blues kita untuk kekal di Bridge..Jika orang luar boleh nampak betapa bagusnya pemain akademi kita, kenapa tidak Chelsea?? KTBFFH!


No comments: