The Blues Army Live Chat

Ini permanent post. Teruskan membaca latest artikel kat bawah.

Saturday, July 9, 2011

0 Knock, Knock - Who's There??

Sekadar Gambar Hiasan

Knock, knock?? Lutut Essien yang kena knock-out blow..Musim baru belum bermula tapi nasib malang dah menimpa The Bison..Kereta kebal Ghana nie yang dulunya kental tapi kini dah umpama kereta 10 tahun tak servis, injured memanjang..

Masih tak pasti berapa lama dia akan tersadai tetapi melihat rekod terdahulu kebiasaannya 2-3 bulan minimum jugaklah..Hmm sekurang-kurangnya nasib baik EPL start bulan 8 jadi masih ada masa untuk pulih..Cuma first impression sudah tentu amat kritikal di mata Villas Boas melihat keadaan Essien sebagai injury prone..Tanpa Pre-Season, kedudukan Essien bakal terjejas dan berkemungkinan akan ada alternatif baru di bahagian midfield perlu dicari?? Moutinho adalah nama yang disebut sejak sekian lama, Essien tidak diyakini cergas 100% musim hadapan bermakna AvB mungkin sudah perlu mencari backup yang berkaliber..

Buat masa ini, harap Essien cepat pulih dan kembali bertenaga seperti dahulu..AvB sudah mengatakan pemain akan dinilai berdasarkan prestasi bukannya nama jadi ia adalah amaran awal buat Essien bahawa tempatnya tidak terjamin musim hadapan jika kerap bermain di wad sakit..Harap cepat sembuh, Essien!! KTBFFH!!

No comments: